2014/11/12

Díj.no.2


Volt olyan aranyos R.Karolina, hogy továbbadott nekem egy díjat. Köszönöm nagyon szépen. :) ha már normális bejegyzés nincs, lol. 


10 unalmas izé: Meg Ady Endre.


Péntektől két kiscicával leszek gazdagabb. ouo 
❁ Vincent és Picasso névre fognak hallgatni. 
❁ A könyvtárban megjött a Dexter harmadik kötete! *banzai* 
❁ Annyira akarok norvég mintás pulcsit, hogy el sem hiszitek.
❁ Meg úgy alapból pulcsit. 
❁ Ha leballagtam vörösre festetem a hajam. Hellyeah. 
❁ Nem vagyok érdekes ember. 
❁ Akarok piercinget az ajkam fölé. 
❁ Tetoválást is. 
❁ Megvan a ballagási ruhánk terve! *banzai* 
10 kérdés: 
Voltál már olyan helyen, ahonnan, amikor elmentél, nagyon nagy hiányérzeted lett? Ha igen, hol voltál?
❁ Könyvtár. Fürdőkád.  

Ki a példaképed és miért vált avvá? 
❁Margaret Berger norvég énekesnő, mert gyönyörű. Anyukám, unokatestvéreim. Nekem elég sok példaképem van, szerencsére. 

Sohaország vagy Csodaország? 
❁ Hook vagy a Kalapos? Cssohdaország. 

Ha bárhová eljuthatnál ebben a pillanatban, hová szeretnél menni? 
❁Koppenhága. Oslo. Amerika. N e m M a g y a r o r s z á g. 

A vidám, romantikus vagy a szomorú hangulatú filmeket szereted? 
❁ Változó. Ha nagyon "művészkedni-akarok-és-sírni." akkor az utóbbi. A horrorokért viszont élek-halok. Szó szerint. Ah-ah-ah-ah. Ez szar volt.

Sorozatfüggő vagy? 

Mi a kedvenc növényed? 
❁ A virágokat nagyon szeretem, főleg az orgonát.

Volt olyan könyv, ami teljesen elvarázsolt úgy, hogy abban a világban éltél még napokig? Ha igen, melyik? 
❁Cassandra Clare Angyal c. könyve nagyon lenyűgözött, de hogy napokig a könyvvilágban éljek, még nem történt meg velem. 

Ki tudod raknia Rubik kockát? 
❁Még az egyenes úton és eltaknyolok. Néha a kezemen számolok. Szóval igen, valószínű.(...) 
Milyen zenéket hallgatsz? 
❁Vegyes. :) 


10 ismételten impotens kérdés: 
❁Szereted a mostani iskoládat? 
❁Volt olyan mese gyerekkorodban, vagy akár most, amit képes voltál számtalanszor megnézni egymás után? 
❁Szereted a Lilo és Stich-et? Remek vagyok. 
❁ Van kedvenc horror filmed és miért tudod ajánlani? 
❁ Mi az, amitől rettegsz? 
❁ Van kisállatod? 
❁ Ha könyv lennél, milyen lenne a borítód? Milyenek lennének a lapjaid? Hogy néznél ki? 
❁ Ha kitörne a zombiapokalipszis, szerinted meddig húznád és miért? 
❁ Van kedvenc ruhadarabod? 
❁ Tudsz nekem olyan szemceruza márkát ajánlani, ami nem kopik le? Öncélű, elnézést.

Akiknek küldöm: 


9 megjegyzés:

  1. De aranyka vagy, egyelek meg ;u; Itt töltöm ki, hogy az olvasóim ne küldjenek el a búsfenébe. Egyéb híreinkben támogatlak a vörös hajjal, a tetkóval, piercinggel, és orgonával. Istenkém az a virág <3
    ❁Szereted a mostani iskoládat?
    Imádom.
    ❁Volt olyan mese gyerekkorodban, vagy akár most, amit képes voltál számtalanszor megnézni egymás után?
    Kilenc éves koromig nem tévézhettem; napi másfél órát használhattuk a televíziót a bátyámmal, de csak kazettára felvett és az apánk által előzőleg ellenőrzött műsorokat nézhettünk. Talán a Sárkány és Papucs volt a kedvencem.
    ❁Szereted a Lilo és Stich-et? Remek vagyok.
    Mellékelt okok miatt nem láttam. Azóta sem.
    ❁ Van kedvenc horror filmed és miért tudod ajánlani?
    Nincs, mert gyáva vagyok. Kivéve ha Hannibal.
    ❁ Mi az, amitől rettegsz?
    Csigák. A creepy bohóc az AHS-ből. A saját képzeletem. Apró dolgok mintákba rendeződve. Az valami fura fóbia. A bőrbetegséges parám is. Meg a mélyvizes. Vagy... sekélyvizes. Víz, ami potencionálisan mély lesz és élővilágot tartalmaz. Nem éri meg nekem nyaralni.
    ❁ Van kisállatod?
    Nem tudok róla.
    ❁ Ha könyv lennél, milyen lenne a borítód? Milyenek lennének a lapjaid? Hogy néznél ki?
    Rongyos borító, kitépett és feketére satírozott lapok, de remélhetőleg egy remek sztori.
    ❁ Ha kitörne a zombiapokalipszis, szerinted meddig húznád és miért?
    Meglepően sokáig? Önző vagyok és hosszan tudok egy helyben maradni.
    ❁ Van kedvenc ruhadarabod?
    Jelenleg a Pink Floydos pólóm, de lassan elkezd kínos lenni, mennyit hordom, szóval próbálom mérsékelni.
    ❁ Tudsz nekem olyan szemceruza márkát ajánlani, ami nem kopik le? Öncélű, elnézést.
    Én Dr. Hauschka termékeket használok szemre lassan két éve, aranyárban van, de megéri, azt hiszem. Drogéria-barátabb a Rimmel és a Maybelline, no meg amiről a Manhattan azt mondja, hogy tartós, azt még a sósav sem szedi le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajköszönömszépen<3 Ugye, hogy ugye? :3
      Ha könyv lennél az első dolgom lenne, hogy spórolok rád.
      Köszönöm, hogy válaszoltál és ajánlottál is. :3

      Törlés
  2. Hűha. És ide is eljutottunk, zokogok. Tényleg. Nagyon drága vagy ;u;

    ❁Szereted a mostani iskoládat?
    Mint a Makkosházi trolit és mint a colostokot. Imádom, egyszerűen rajongok érte. Apropó, kegyednek hogy áll a felvételi témája, és az iskola választás satöbbi? :3

    ❁Volt olyan mese gyerekkorodban, vagy akár most, amit képes voltál számtalanszor megnézni egymás után?
    A Lolka és Bolka a lengyel animációs mesék krémje és mannája. Meg gyermekkorom egy igen meghatározó eleme.

    ❁Szereted a Lilo és Stich-et? Remek vagyok.
    Hátő. Az a kis állat meg a hawaii kislány? Hátő.

    ❁ Van kedvenc horror filmed és miért tudod ajánlani?
    A 28 héttel később és a A Helyőrség kettő örök kedvenceim, de trancsírozós horrorok közül a Fűrész szérián szoktam indokolatlanul jól szórakozni.

    ❁ Mi az, amitől rettegsz?
    Ide most egy idézet jön, ami baromi jó és le akarom írni, félelmem meg amúgy se nagyon van. Tehát:
    Bízz bennem Arkagyi! - Nézd meg, az Outpost kettőt és tudd meg te is, hogy Arkagyi milyen halálnemmel bír halni!


    ❁ Van kisállatod?
    Kollégistaként, bősz kaktusz tulajdonosként feszíthetek csupán. (Plútónak hívják, most két hetes és egy Mammillaria elongata forma cristata)

    ❁ Ha könyv lennél, milyen lenne a borítód? Milyenek lennének a lapjaid? Hogy néznél ki?
    Magazin lennék illatmintákkal és csodálatos nőkkel, akik arctalanok és névtelenek és csak a márkák villognak vastag kontúrral és élesen és mindenhol árak, és több a nulla mögöttük, mint azt ép ésszel fel tudnád fogni. Unalmas lélekemelő közhelyekkel. Hidd el nekem, csak a horoszkópod olvasnád el, aztán dobnál is a papírgyűjtőbe.

    ❁ Ha kitörne a zombiapokalipszis, szerinted meddig húznád és miért?
    Szeretem a zombikat. Izgalmas fétis kirándulás lenne a halotti torom.

    ❁ Van kedvenc ruhadarabod?
    Kékkockás takaróméretű sál, a nulladik órákon egyetlen támaszom. És usánka. lelkem.

    ❁ Tudsz nekem olyan szemceruza márkát ajánlani, ami nem kopik le? Öncélű, elnézést.
    Hát, én a tusfilceket ajánlom elsősorban. A Rimmel London Scandaleyes-e fantasztikus, és meglepően kitartó típus; a Bourjois egyszerűen csak bohém és még én is parádésan forgatom, a Chanel pedig nem véletlenül Chanel, a waterproof az meg nem véletlenül waterproof.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszokat. :3
      { Végre visszaírok.}
      Jaj, kegyed most, hogy kérdi. Hátra van 15 darab történelem tétel szóbelivizsgára az egyik iskolába, ahova nem vesznek fel. { Ha felvennének emelt óraszámban tanulhatnám a spanyolt ájj kárámbá~ }
      A másik iskolába meg csak szimplán nem vesznek fel, mert a matek felvételijeim mindig siralmasan gyengék. { Ha oda felvennének, heti 18 angol órám lenne. Kéttannyelvű. Ahahahah. }
      Szóval barátkozom az újvárosi tanárokkal.

      A kaktuszhoz pedig gratulálok! *u* Zárójelben megjegyzem, hogy az a magazin lennél, amit rongyosra olvasok és sírok, mert túl drága benne minden.

      Törlés
  3. Kockacukor vagy, én meg hülye mert elég sokáig tartott, mire leesett, hogy az Éva az én nevem. Szerintem az is elég sokáig tartott volna, ha azt irod Reyklani, mert valahogy nem érzem magamat magammal kompatibilisnek, de a kérdések jó, a kérdéséek szépek, én meg imádok beszélni, úgyhogy ki is töltöm! A vörös hajadról meg küldj fényképet, aztán meg magadat, mert a vörös haj rulz. Mondjuk így is rulz vagy.

    1) Szereted a mostani iskoládat?
    Én már nem tanulok, és nem tudom mi ez a sok iskolával kapcsolatos kérdés, de az ask is hemzsegett tőlük. Viszont a melóhelyemmel lanyha unalmommal viseltetünk a másik iránt,

    2) Volt olyan mese gyerekkorodban, vagy akár most, amit képes voltál számtalanszor megnézni egymás után?
    Egyből kettő is A Vuk és a Dzsungel könyve, de ezeket olyan szinten, hogyha anyáméknak el kellett menni valamiért, és tudták, hogy sokáig lesznek távol, akkor csak betették a kazettát, annak, aki vigyázott rám nem volt más dolga, mint, hogy a végén előre tekerje. A Dzsungel könyve volt az első, amit láttam színházban, úgyhogy ez néhány dolgot megvilágít a színházmániámmal kapcsolatban.

    3) Szereted a Lilo és Stich-et? Remek vagyok.
    Viccelsz? Egyik kedvencem, pedig nem sok mesét nézek meg mostanság, de ez annyira édes! Még a sorozatot is néztem. Hát kinek az Én kicsi pónim, kinek a Lilo és Stich :D

    4) Van kedvenc horror filmed és miért tudod ajánlani?
    Hát inkább olvasom, látni még az ún. alapokat se láttam. Nem félek tőlük, csak könyvbe jobban vonz a téma. Viszont ha birod a Zs, mint Zseniális agyhalott baromságokat, akkor a Szellemcápát lökdösöm eléd. Candyvel néztük és azóta sem tudok elmenni röhögés nélkül egy vízballon mellett sem. Amúgy szerintem roppant kreatív az alapötlet, hogy a cápa szelleme visszajön, és bárhol, ahol víz van, megjelenik. Az esőből kibukkan a cápa. Sokszor. Szerintem ez már a kreativitás határait döntögeti.

    5) Mi az, amitől rettegsz?
    Attól, hogy elkések. Meg, hogy bezárnak valahová. Ha ez a kettő együtt történne meg velem, én meghalnék. Mivel bejárós vagyok, ezért hozzászoktam ahhoz, hogy az indulás előtt már fél órával ott vagyok a megállóban, nehogy lekéssem és ne jussak haza. A másik meg onna jön, hogy egyszer bezárt sulikönyvtárba a könyvtáros néni és majdnem lekéste miatta a töriórát. Borzasztó volt.

    6) Van kisállatod?
    Már az öcsém is nagyállatnak számít, úgyhogy nincs. De akarok egy kígyót, akinek minimum három neve lesz, vagy csak simán amigo, egy perzsa macskát, és még egy teknőst is. A kutya nem vonz, nem igazán szeretem őket. Nem tudnak dorombolni, nem szépek és még csak nem is olyan jópofán furák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 7) Ha könyv lennél, milyen lenne a borítód? Milyenek lennének a lapjaid? Hogy néznél ki?
      A borítómon egy első ránézésre kietlen, rideg lápvidék uralná, ahol minden sötét és borús, de ahogy nézed rájössz, hogy valójában a sötét és világos szinek kontrasztja adja a szépségét, a felhők mögül éppen kibukkanó fénysugár élettel tölti meg az egészet, virágok nyilnak, és az egyik fa mögül, mintha egy lidérc kacsintana rád, de nem tudod biztosan, ahogy azt sem, hogy a felhők között angyal vagy varjú kering? A lapjaim finom könyvillatúak lennének, lágyan peregnek az ujjaid között, a betüket Times New romannal szedték és könnyen olvasható, nem túl apró, de nem is túl nagy. Kicsit gyűrött lennék, a sarkokon látszana, hogy valaki már olvasta és behajtotta, egy apró szakadás is lenne az első lapon, de amúgy nem lenne különösebb bajom. Óh és nem lennék túl vastag max. négyszáz oldalas, de az ideális olyan háromszáz, háromszázötven. Történetileg pedig egy dark steampunk fantasy szeretnék lenni, ami azért nagyon szórakoztató is.
      Nos, nyilvánvalóan nem ilyen vagyok, de ez olyan tetszetősen hangzott nem?

      8) Ha kitörne a zombiapokalipszis, szerinted meddig húznád és miért?
      Sokáig. Előszőr is csatlakoznék, vagy magam köré gyűjtenék egy ütőképes csapatot, nem csinálnék nyilvánvalóan öngyilkos őrültséget, és ha lűátom, hogy valakit nem lehet megmenteni, akkor nem megyek oda kinyiratni magam. Önzőség, jah, de túl akarom élni, ez pedig ezzel jár. Ami nem jelenti azt, hogy a barátaimért meg a aszeretteimért nem mennék át sárkányba, de most vadidegenre gondoltam. Meg elég kreatívan forgatok fegyvereket is, bár elismerem lőfegyverrel nem tudok bánni, de egy bot is csodákra képes. Meg életösztönnek se vagyok híján, szóval küzdök amig tudok és még utána is.

      9) Van kedvenc ruhadarabod?
      A gyűrű és a nyaklánc ruhadarab? Nem? Jó, akkor most a kedvencem az a szivárványszínű puha sál, amit anyám köt nekem. Meg a fekete ingem, ami nagyon jól áll. és még a bakancs, ám ha jobban belegondolok nincs különösebben kedvenc ruhadarabom.

      10) Tudsz nekem olyan szemceruza márkát ajánlani, ami nem kopik le? Öncélű, elnézést.
      Sajnálom, de nem tudok segíteni, mert nem sminkelem magam. Ne haragudj.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, nagyon :3 Szeretem a kommentjeid. {Imádom őket.}
      Megnyugvás a lelkemnek, hogy van még egy ilyen Lilo & Stich mániákus, mint én.
      Az apokalopszises önzőséggel, pedig egyértelműen csak bólogatok veled, melletted.
      Egyáltalán nem haragszom, nagyon örülök, hogy kitöltötted és alapból, minden kommentnek, amit eddig nálam hagytál. :3

      Törlés
  4. Tetováláspiercingvöröshajjujj. [amúgy itt megjegyezném, hogy mennyire jól áll már a rövid haj, és mennyire irigyellek érte.]
    Amúgy meg Ady. Az. A. Kép.
    És akkor én is itt töltöm ki, mert kínos lenne három hónap után pont egy díjjal frissíteni, és amúgy bocsánat, hogy ilyen lassan reagáltam rá, csak muszáj volt depressziósan antiszockodnom az utóbbi hetekben, krhm.

    ❁Szereted a mostani iskoládat?
    Elvagyok vele, és minél közelebb a ballagásunk, annál inkább úgy gondolom, hogy hiányozni fog. [az iskoláról miért jut eszembe rögtön a felvételi amúgy?]

    ❁Volt olyan mese gyerekkorodban, vagy akár most, amit képes voltál számtalanszor megnézni egymás után?
    Ma találtunk a barátnőmmel egy Pampers rajzfilmet, és nevetőgörcsöt kaptam rajta, mert te jó ég. Amúgy gyerekkoromban teljesen Teletubbies fanatikus voltam, aztán történődött egy Horseland Lovasklub korszakom is, de arról mélyen hallgatok. Mostanában inkább a Happy Tree Friend kurvavéres-nagyonmorbid világán szoktam elszórakoztatni magam, szigorúan társaságban.

    ❁Szereted a Lilo és Stich-et? Remek vagyok.
    Most irtózatosan tájékozatlannak érzem magam.

    ❁ Van kedvenc horror filmed és miért tudod ajánlani?
    Hitchcock.
    Most irtózatosan régimódinak érzem magam.(?)

    ❁ Mi az, amitől rettegsz?
    A hidaktól. A keselyűktől. A figyelem középpontjától. A betegségektől. A magánytól. Az öregedéstől. A repüléstől. A horrorzenéktől. A creepy porcelánbabáktól. A felvételitől. Amúgy mindentől.

    ❁ Van kisállatod?
    Van itt egy Maszat névre keresztelt hiszti, akire a menhelyen azt mondták, hogy kutya, de amúgy száz százalékig úgy viselkedik, mint egy macska, amúgy meg szereti a kávét, és a palacsintát, és ugyanannyira awkwardul, és ingadozóan viselkedik, mint én.

    ❁ Ha könyv lennél, milyen lenne a borítód? Milyenek lennének a lapjaid? Hogy néznél ki?
    Vintage, poros, füstölő- és levendulaillattal, bőrkötéssel, és olyan öreg borítóval, amin csak apró, aranyfényű betűkkel áll a cím.

    ❁ Ha kitörne a zombiapokalipszis, szerinted meddig húznád és miért?
    Megkeresném Kierent, és Simont, remélve, hogy nem eszik meg az agyam.
    Hát, megennék az agyam.
    {the end}

    ❁ Van kedvenc ruhadarabod?
    Erőteljesen nem tudok dönteni egy gyönyörűgyönyörű szürke szövetszoknya, meg egy macskás-térdzoknis-harisnya között.

    ❁ Tudsz nekem olyan szemceruza márkát ajánlani, ami nem kopik le? Öncélű, elnézést.
    Én és a sminkelés két külön dolog vagyunk. Rémesen.

    amúgy pedig köszönömköszönöm, lehetetlenül aranyos vagy.<3

    VálaszTörlés
  5. Ezer bocsánat, hogy csak most válaszolok, nekem pedig a laptopom vonult el antiszocializálódni.
    A felvételiről pedig szót se többet, mert egyből rám jön a hányinger. Nagyon.
    Egyébként köszönöm szépen a kedves szavakat a hajam is köszöni! ouo Neked pedig az askos képedet irigylem de galádul.
    Maszat. Úristendecukinév.
    Olyan harisnyát pedig én is mindig és még mindig akarok.
    Köszönöm, hogy kitöltötted. ouo

    VálaszTörlés