2015/01/01

Összefoglalva.

Statisztikák meg minden egyebek és b.u.é.k mindenkinek! Rendhagyó bejegyzés lvl.sok. 

Megmondom őszintén, hogy itt ülök a laptop előtt és fogalmam sincs miként kéne mindent leírnom, amit szeretnék.
De kezdjük a száraz statisztikákkal. Ebben az évben pontosan 56 bejegyzés került fel a blogra, ezek közül a ti három kedvenceitek voltak:

  • Kuss, Gabe.  -  Supernatural, Au, Destiel, fluff, romantika, slash/yaoi. 114 megjelenítés.
  • Díj.no.2 - Itt lényegében csak beszéltem magamról. 110 megjelenítés.
  • Díj.no.sok. - Wow. Nem hittem volna, hogy ennyire érdekes ember lehetek! 102 megjelenítés. 
Továbbá remek helyen vannak még:

Ebben az évben új fandomok köszöntöttek be: Supernatural, BBC Sherlock, Avengers, Teen Wolf, In the Flesh, Assasin's Creed és a Regular Show. 
Sajnos a régebbieket nem tagadom, elhanyagolom. Sajnos az anime világgal eléggé úgy fest szakítani fogok, de reménykedem benne, hogy a Hetalia megmarad, hiszen azzal kezdődött az egész.
Nos, akkor további száraz számok. Örüljünk nekik!
A legtöbb kommentet kapott bejegyzés (Teachers are okay./0) a varázslatos 10-es számot kapta. Köszönöm, nagyon szépen. :)

Ebben az éveben bele kezdtem két kisregénybe is, de egyikkel sem vagyok még kész. Nem is én lennék. De hál' Istennek már haladgatok.
Felraktam a saját kisregényem Prológusát, amitől eleinte féltem. Hiszen ez mégiscsak saját kreálmány és mi van, hogyha lelopják és mi van, hogyha nagyon szar, de annyira, hogy lyukat üt a blogspoton. Kellemes csalódás ért, hiszen 77 megjelenítést kapott! El sem tudom mondani ez mennyit jelent nekem.
Hovatovább elértük  a freakin', badass és ultra-cool 30 feliratkozót , amiről két évvel ezelőtt ( vagy három? )  még csak álmodni sem mertem. Eddig sosem csináltam még év végi bejegyzéseket, mert mint már ezerszer elismételtem lusta szar vagyok.
Nem ígérhetek semmit 2015-re, de igyekszem a legjobbat kihozni magamból. Aprólékosan fejlődöm ugyan, de fejlődöm. Lassan, de biztosan. 
Ez az év azért is volt nagyon szuper, mert nagyon sok kedves és jófej és édes és naszóval. Sok mindenkivel megismerkedtem itt az internet zugában. Nagyon örülök neki, hogy egy ilyen nagyszerű közösség része lehetek, mint a blogger-társadalom. Leginkább a slash blogger társadalom. 
Szóval nektek is nagyon szépen köszönök mindent. Azt, hogy léteztek és írtok és én elolvashatom és azt is, hogy néhányan elolvassátok amit én írok és néhányan még hozzá is szóltok. Eszméletlenül hálás vagyok. 
Lett új design. Van rajta róka. Most már teljesnek érzem.
Szóval összességében rendkívül hasznos év volt. Magam is sokat változtam és éreztem, hogy a blog és a bejegyzések is velem változnak. Szeretnék megköszönni az összes embernek, aki csak pár percre is de beleolvasott az én kis irományaimba és szeretném azoktól is megköszönni, akik még hozzá is szóltak. Nem tudom ennyiszer ismételni, hogy köszönöm, mert már mindenki megunja. :)

2 megjegyzés:

  1. Muszáj megjegyeznem, hogy boldog új évet, meg, hogy milyen rettenetesen-úristen-de-gyönyörűen szép a fejléc. /miért mindig olyanok a fejléceid, hogy perceken át nézegessem őket, és némán fangirlködjek mattuk?/
    [amúgy meg én köszönöm neked, hogy vagy, mármint a blogod, a ficed, meg a személyiséged, megúgyizé, mindent.]
    *szívecskék helye*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont neked is és nagyon-nagyon szépen és sikoltva köszönöm. ouo /lehet sokat dolgozom rajtuk? Aha, igen. Mindenesetre imádlak miatta. <3 /
      [ Miért vagy ennyire cukibogyó? Meg akarlak ölelgetni. ;_; ]
      *margaréták helye*

      Törlés