2015/03/09

Újabb díjak, újabb ölelések.

Ezúttal megajándékoztak két díjjal is. Szocsi, a drága pillecukrom az egyik, akivel dagadt macska királyságot fogunk alapítani, a másik pedig az irtó édes Persela, akinek a blogja tömör lila gyönyör. K ö s z ö n ö m. *virtuális ölelés és tündérkeresztanya küldés*

11 érdektelen és unalmas tény: 
✖Ledöntött a lábamról a nátha. 
✖Továbbra sem rajongok a teáért és kávé után vágyakozom. 
✖Mostanában egyre inkább érdektelenebb leszek mindenbe. 
✖A herceget olvasom és *aktuálisan nyüszítő hangokkal nyomorgatja meg Jamest* 
✖Heronstars shipper leszek.
✖Oszake márc.21-Medgyessy Ferenc Gimnázium, Debrecen. Nos, ott leszek Fem!Isaac Lahey alakjában, flower crown a fejemen és göndör fürtöket varázsolok addigra. 
✖Rájöttem, hogy állatokkal kapcsolatban el vagyok átkozva. 
✖Mostanában meghalok egy konzerves barackért. 
✖Henry Branwellt legszívesebben elvinném randevúra és vigyorogva hallgatnám, ahogy a hülye kütyüiről beszél.(◕‿◕✿)
✖Szocsival házasok leszünk és a malacunk nem lesz kannibál, viszont főzni fog rám. Kicsit sem imádnivaló. *sarcastic grin* 

Szocsi kérdései: 
  1. Mi az, amit kifejezetten jól tudsz sütni/főzni/kifagyasztani? ✖Ha őszinte akarok lenni, akkor a müzlivel szoros barátságot ápolok és az instant leves meg én pajtik vagyunk. 
  2. Linkelj egy számot, amitől elsöprően boldognak érzed magad! Maroon 5 - Sugar
  3. Kik azok az emberek, akikre felnézel? /nem, nem úgy fel. mármint. na./ ✖Rengeteg ember van. A családban, a barátaim között, írok között és pár fikcionális karakter. 
  4. Melyik három dolgot vinnéd magaddal az egy méteres környezetedből egy zombiapokalipszisbe?✖Füzet, gyógyszer, zsebkendő. 
  5. Mi tesz boldoggá a mindennapjaidban? ✖Amikor felbontok egy ásványvizet. Amikor szombatonként angol külön órákon ehetek  legalább kettő pogácsát és röhöghetünk az órákon a többiekkel. Amikor befejezek egy ficet. Amikor megdicsérnek. Amikor érdekel valakit, amit mondani akarok. Összességében minden kicsi és értelmetlen dolog képes egy idő után boldoggá tenni. :)  
  6. Nézd meg a letöltéseidet, és illeszd be/linkeld az utolsó képet, amit lementettél!
    Mondtam már, hogy elkezdtem begépelni a Teen Wolf kisregényem...? 
  7. Írd le azt a helyet, ahova most a legszívesebben mennél! Kik lennének ott, mit csinálnál/csinálnátok?✖Most talán legszívesebben egy kandalló mellett ülnék és pokrócba bugyolálva olvasnék. Hogyha pedig nem olvasnék bent égetnénk mályvacukrot, nos, veled és csokiban úsztatnánk meg.  
  8. Nézz a hozzád legközelebb lévő szekrényre/asztalra/tároló bútorra, és válassz ki egy tárgyat! Miért azt választottad?✖A DVD állványon annyira menő kis ládánk van. Nincs benne semmi egyenlőre. Azért választottam, mert van benne hely, ami azt jelenti, még megtölthetem. :) 
  9. Melyik az az egy szám, idézet, és kép, ami valamiért óriási hatást gyakorol rád?
  10. Mi az a dolog, amin sokáig görcsöltél, de megtetted, és most már rettenetesen örülsz neki?✖Nekiálltam a begépelésnek és a kémia tanulásnak. 
  11. Mondj három dolgot, amit szeretsz magadban!✖Egyenlőre imádom, hogy szőke a hajam, továbbá lelkes tudok lenni minden kis hülyeségért és alapvetően nyitott személyiségnek tartom magam. :) 


Persela kérdései: 
  1. Mi volt az a zenekar/dal, amiért oda- és vissza voltál egy évvel ezelőtt?✖Megpróbáltam visszanézni az előzményeim, de hamar feladtam. Szerintem nincs olyan banda, akikért ne lennék most is oda meg vissza. :) 
  2. Egy közepesen ciki emlék?✖Olyan nehéz elő ásni az ilyesmiket. Az ember inkább felejteni akarja őket. Nem jut most eszembe ilyesmi, sajnálom ;w;
  3. Van fóbiád? Ha igen, mi?✖Mániákusan félek a bohócoktól, a cápáktól és az állatkertektől. Valamint a dolgozatírástól. Kibeszélem felelésen a borjút a tehénből, csak írnom ne kelljen. 
  4. Hiszel a természetfelettiben?✖ I g e n. *sejtelmes hangok a háttérben*   
  5. Ha kirándulni vihetnél egy személyt (élő vagy holt, esetleg szereplő), ki lenne az, és hová mennétek?✖Magnus Bane-t vinném és szétbuliznánk az agyunkat egy faházban. 
  6. Mi az a házimunka, amit utálsz?✖Főzés. Nem főzök. Messze kerülöm a konyhát. Fúj. 
  7. Van háziállatod? Mi a legidegesítőbb, egyben mégis talán cuki dolog, amit csinálni szokott?✖Mostanában halt meg 2 hörcsögöm és 2 cicám. Egyenlőre kaktusz kellene nekem. 
  8. Mi a háttered a telefonodon?
  9. Mi a véleményed a magyar népdalokról, néptáncról, úgy összességében a népi kultúránkról?✖Nagyon bírom ám a kultúránkat. Menő az a hungarikum meg minden. De távol áll tőlem már lassan az egész ország, sajnos.. 
  10. Mesélj a mostani kedvenc könyvedről/filmedről!✖Egyre jobban kötődök a Pokoli szerkezetek trilógiához! *spoiler veszély, hess innen* Nos, ugye most A herceget olvasom, ahogy fentebb említettem és olyan erővel imádom a karaktereket, hogy az hihetetlen. Willt annyira gyűlöltem az első kötetben, hogy le sem tudom írni. Erre a második kötetben, meg szerelmes leszek belé is. Mi ez már? Henry és Charlotte továbbra is borsók. Izé. Jem pedig *kisregény arról mennyire imádja* Ráadásul gyerekek. Magnus lekapta Willt. Életem egyik legjobb pillanata volt. 
  11. Mi a legboldogabb gyerekkori emléked?✖Amikor a mostani előtti házunkba költöztem és először léptem be a szobámba.

11 kérdés tőlem: ne számítsatok jóra. 
✖Szerinted mi az a tulajdonság, amit túl értékelnek az emberek?  
✖Mi a véleményed, ha egy nőt pusztán amiatt, hogy szőke a haja, butának tartanak? 
✖Mit gondolsz a magyar oktatásról? 
✖Van kedvenc macska fajtád? 
✖Szerinted mi tesz egy nőt vonzóvá? 
✖...és egy férfit? 
✖Ha lehetne milyen egzotikus állatot tartanál? 
✖Kipróbálnád egyszer a modell szakmát? 
✖Milyen nemzetiségű embernek születtél volna? 
✖Melyik a kedvenc zászlód és miért? 
✖Mennyire borzasztónak találtad a kérdéseket? 

Küldöm természetesen mindenkinek, aki ki szeretné tölteni. 

4 megjegyzés:

  1. Hú, micsoda kérdések, jöttem töltögetni! :3

    Szerinted mi az a tulajdonság, amit túl értékelnek az emberek?
    Az őszinteség. Ez jut eszembe először. Mégis mi a jó édes francért kellene mindig kimondanunk, amit gondolunk?

    Mi a véleményed, ha egy nőt pusztán amiatt, hogy szőke a haja, butának tartanak?
    Az, hogy ez durva sztereotípia és dugják fel a seggükbe újságba csavarva az egészet azok, akik ezt gondolják.

    Mit gondolsz a magyar oktatásról?
    Utálom. Az egész oktatásban az zavar, hogy azt feltételezik, mindenkinek ugyanolyan igényei és képességei vannak. Egyik rokonom kéttannyelvű gimnáziumba jár és hihetetlenek a követelmények. Persze, nem azt mondom, hogy ne követeljenek, mert hát tudjuk, nyomás alatt nő a pálma, de lehetne az egész kicsit személyre szabottabb. Meg ez az egész kötött tanteremben kell ülnöd négyig dolog is felcsesz... Az interaktív órák szerintem jobbak lennének, vagy tarthatnának szabadban is, ha már jó az idő. Eh, elkalandoztam, bocsánat.

    Van kedvenc macska fajtád?
    Nem nagyon, az ilyen kutyamacska fajtákat képtelen vagyok megjegyezni. Megkülönböztetni még csak-csak.

    Szerinted mi tesz egy nőt vonzóvá?
    Hát, nem is tudom, nem igazán látom a nőket vonzónak... Szépnek vagy aranyosnak igen, de vonzónak nem. Legfrissebb értesüléseim szerint hetero vagyok, a nőkre képtelen vagyok úgy nézni, mint egy férfira.

    ...és egy férfit?
    Talán a határozottság. Külső jegyeket nem mondok inkább, mert tökre azt hittem, van ideálom, aztán összejöttem egy sráccal, aki pont máshogy néz ki.

    Ha lehetne milyen egzotikus állatot tartanál?
    Hú, valami kígyót vagy pókot.

    Kipróbálnád egyszer a modell szakmát?
    Nem. Nem is vonz az egész, meg hát nem egy életbiztosítás...

    Milyen nemzetiségű embernek születtél volna?
    Ezen még nem gondolkodtam. Szeretek magyar lenni. Inkább más korba születtem volna...

    Melyik a kedvenc zászlód és miért?
    A kalózzászló a legjobb :3

    Mennyire borzasztónak találtad a kérdéseket?
    Egy tízes skálán? Hát nulla. Érdekes volt mind :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajdejörülökneked. :3 Mindig örülök, ha hozzászólsz valamihez és a kalóz zászlók tényleg menők és az őszinteséggel kapcsolatban egyet kell értsek veled. ouo

      Törlés
  2. ✖Szerinted mi az a tulajdonság, amit túl értékelnek az emberek?
    -háááát ez elcsépelt de a szépség. asszem

    ✖Mi a véleményed, ha egy nőt pusztán amiatt, hogy szőke a haja, butának tartanak?
    -baromság, mármint az ilyet hogy lehet komolyan gondolni? buta. mert. szőke. pff.

    ✖Mit gondolsz a magyar oktatásról?
    -egyetemi tapasztalataim nincsenek, gimiben/ bárminemű suliban én is örülnék ,ha kicsit jobban lehetne úgymond "szakosodni"

    ✖Van kedvenc macska fajtád?
    -hmmmm. nem vagyok otthon a témában, de azért a sziámi csudaszép (meg egy csomó más aminek nem tudom a nevét)

    ✖Szerinted mi tesz egy nőt vonzóvá?
    -kisugárzás. minden más tök mind1 :D

    ✖...és egy férfit?
    -dettó. bővebben: (most csak az első benyomást figyelembe véve) nem tudok ideált mondani kb mindenkiért hajlamos vagyok rajongani (no ez is értelmes lett)

    ✖Ha lehetne milyen egzotikus állatot tartanál?
    -a mosómedve meg a róka ér? ha nem akkor ööööööö sárkányt? *más nem jut eszébe* egyáltalán mi az h egzotikus?

    ✖Kipróbálnád egyszer a modell szakmát?
    - nem hinném h nekem való, bár azért egy profi fotózást kipróbálnék

    ✖Milyen nemzetiségű embernek születtél volna?
    -én bármilyennek szívesen születnék. magyarnak is :)

    ✖Melyik a kedvenc zászlód és miért?
    -hát nekem s csak a kalózzászló jut eszembe. :D

    ✖Mennyire borzasztónak találtad a kérdéseket?
    -fogós kérdések ily késő éjjel

    Hajlandó vagyok könyörögni egy jövőbeli Fem!Isaac Lahey képért. Kérlek, ne fossz meg minket tőle.
    és támogatom a Heronstairs ship-et :3

    Sunny-Apple

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát mindenki imádja ezeket a kalóz zászlókat! :D nagyon köszönöm a hozzászólást és amint össze szekrény cépéztem a dolgaimat repül is blogra a kép, mertö. megtehetem meg minden. ouo" A Heroinstairs-szal pedig vannak ötleteim. :3

      Törlés