2015/05/13

D í j(?)

Ez egy olyan díj, amit kedves Raistlintől vettem el (köszönöm nagyon szépen) és úgy döntöttem megérdemel egy bejegyzést. ouo Szóval akkor lássuk.


Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!  
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! 
  • Válaszolj a 12 kérdésre! 
  • 12 dolog a saját blogodról! 
  • Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban! 
  • Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen! 
  • Cseréljetek linket egymással! 
  • Legalább 12 embernek küld tovább!(én is mindenkinek továbbküldeném,de főleg Morgennek, Szocsinak és Évának. de komolyan töltse ki bátran mindenki itt a kommentbe is akár. c: ) 
  • A díj [Dorothy] kezdeményezése
I.
A bloody-romantic-ról, annyit kell tudni, hogy egy rendkívül összeszedett blog és m e g é r d e m e l minden egyes olvasót és minden egyes szép szót. 
II.
  • Melyik történet volt rád a legnagyobb hatással a http://bloody-romantic.blogspot.hu/ -n?  ☆Ezen most gondolkodnom kell.  A Thor naplóját apumnak is felolvastam és rá is nagy hatással volt. :"3 A Bosszú Angyalait meg mái napig is néha előveszem... Továbbá a Csak legyen a címben epertől padlót fogtam. 
  • Melyik regényt élvezted a legjobban?
    (ha olvastál regényt a blogon) 
    ☆Kismet Off! és DOYTL(jólírtamle?) 
  • Melyik cikket tartottad a legérdekesebbnek?
    (szintén, ha volt olyan, amibe belelestél)  Slutshaming: lányok lányok ellen (megmutattam az osztályomban a lányoknak és mindenki egyetértően bólogatott, aki elolvasta. c: ) 
  • Emlékszel még, mi volt az első benyomásod, és ez esetleg hogyan változott?
    (csak őszintén!) 
    Mivel először 11 évesen találtam rá a blogodra annyira bonyolult volt, hogy csak ránéztem és "inkább nem". De rettentően tetszett a kinézete és idegesített, hogy nem ismerem se az Odaátot, se semmit. Szóval nekiálltam átböngészni m i n  d e n t, csakazért, hogy olvashassam a blogod. Változott. Nagyon sokat. Nagyon pozitívan. ☺ 
  • Mi hozott a blogra, és mi miatt maradtál?☆Maradtam, mert sok a buzulás és nagyon tetszik. ♥
  • Milyen jellegű bejegyzéseket vársz a legjobban?
    (cikkek? friss regényfejezetek a történetekből, amit követsz? új novellák? fordítások? meták/kritikák?)
    ☆Friss regényfejezetek(szóval it's hard to love *khmkhm* )  és novellák és cikkek. ouo 
  • Mi az, ami egyáltalán nincs a blogon, de nem ártana?
    (ilyenolyan ajánlók? étteremkritika? tippek? trükkök? képek? videók? egy működő feliratkozás-funkció? személyes jellegű bejegyzések?)
    ☆Én nagyon szeretném, ha lenne egy olyan gomb, ami kiscicákaz lök ki a monitoromból. Ennyit szeretnék. Komolyan. Remélem megtudod csinálni. 
  • Volt már rá példa, hogy belefogtál egy új fandomba, csak mert a blogon láttad? M i n d e n fandomomba, azért fogtam bele, mert a blogodon láttam. 
  • Bosszant, ha olyan fandomból érkezik friss, amit nem követsz? ☆Nem, mert úgyis belefogok. 
  • Mennyire zavarnak az idegen szavak?
    (egy 1-től 10-ig terjedő skálán, vagy sugárdiagarammban) 
    ☆Ergh. 5(?) 
  • Átláthatónak találod-e a blogot?
    (és ha nem, miért nem?)
    ☆Igen. c: 
  • Hogyan jellemeznéd három szóval a {b l o o d y t o m a n t i c}-et? ☆nagyon nagyon ratyi ♥
III. 
Itt voltál velem a kezdetekkor is? (gondolok itt a hajdani "Bouno tomato, bouno tomato, love is love, but tomato isn't pink" nevű "blogomra", ami azután a "Stars and Stripes" nevet kapta) ezeket még leírni is kínos. 
☆Mennyire vagy megelégedve a szókincsemmel? Lehetne bővebb? 
☆Mit szólsz a saját regényhez, amit mostanában publikálok? Lehetne róla szó, hogy máskor is publikáljak saját regényt? 
☆Mennyire utálod azt, hogy állandóan új fandomjaim vannak? 
☆Hiányozik a Hetalia fandom és ha igen, miért vagy ha nem, akkor miért nem? 
☆Átlátható a blog? 
☆Meg vagy elégedve a fejlécekkel, amiket szerkesztek? 
Connor Franta imponál nektek. 
☆Meg vagy elégedve a kis képekkel, amiket a bejegyzésekhez szerkesztek vagy nagyon bénák? 
☆Mit gondolsz rólam? 
☆Melyik történet a kedvenced a blogon? persze, ha nincs megértem.
☆Van olyan hasonlat, ami tetszik neked és a történetemben láttad? (persze, ha nincs most is megértem.) 
☆Szerinted melyik fandomban alkothatnék többet és miért? (nyugodtan ajánlhatsz könyveket, sorozatokat, filmeket, csak bátran!) 
☆Van olyan történet, amin hangosan felröhögtél, vagy elsírtad magad? hahaha
(+1 kérdés) ☆Zavarna, ha a blognak ismét új neve lenne, vagy esetleg lenne rajta nem-fanfiction bejegyzés(vélemény, cikk, egyéb)? 

6 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szoktam így díjak alá kérdésekre válaszolni, de most muszáj, szóval készülj :D
    1.) Sajnálatos módon nem. Úgy tavaly ősszel találtam rá az oldaladra, nagyon megtetszett úgy minden, és azóta rendszeres követőd vagyok x3 De kíváncsi lennék, milyenek voltak az előző oldalaid c:
    2.) Én teljesen meg vagyok elégedve a szókincseddel. Ezzel nem azt mondom, hogy ne fejleszd tovább, amit csak lehet, azt fejleszteni kell az életben, de emiatt ne aggódj, hogy nem elég jó. Nekem nagyon is tetszik ;3
    3.) Szoktam a fejezetek alá írni egy kisregénybe bugyolált véleményt, de azért ide is leírom (hogy ne felejtsd el x3): imádom. Nagyonnagyonnagyon tetszik, kíváncsian várom a következő részt. És persze más nem-fanfiction jellegű írásokat is nyugodtan publikálhatsz, én lelkesen fogom olvasni őket.
    4.) Engem egyáltalán nem zavar.
    5.) Anno úgy találtam rá a blogodra, hogy Hetalia fanfictionket kerestem. Amikor rád leltem, végigolvastam az összes ilyen ficet (utána kezdtem el a többi fandomból olvasgatni). Ezért nekem hiányzik, de lehet, hogy nem kellett volna annyit megennem egyszerre belőle...
    6.) Abszolút.
    7.) Nagyon tetszenek a fejléceid, annyira aranyosak x3
    8.) Azokat is nagyon szeretem c:
    9.) Nagyon szimpatikus embernek tűnsz. Tehetséges vagy abban, amit csinálsz, rendkívüli szókinccsel és fogalmazásmóddal rendelkezel, nagyon szeretem, ahogyan írsz. Emellett olyan személyiségnek gondollak, akivel szívesen elbeszélgetnék egy bögre kakaó mellett x3
    10.) Fúúúú hát ez nehéz... Szeretem a Hetalia ficeidet, majd a Teachers are okay is eszméletlen, és itt van a regényed, aminek minden tényleg nagyon várom a folytatását, de ha annyira, de annyira ki kéne választanom egyet, akkor talán a Zuhanj, bolond, zuhanj meg a Totus mundus agit histrionem (kontrol cé kontrol vé). Loki az egyik kedvenc szereplőm, ráadásul a ficek hangulata is elnyerte tetszésemet.
    11.) Nem is tudom... sajnálom, de ha nyakon csapnának is, nem tudnék kiemelni egyet. De viszont, ha kárpótol, van egy kedvenc viccem tőled a Szobatársam a Sátánból, amikor Lucifer azt gondolja magában, hogy milyen jó ötlet volt kitalálni a hétfőt :'D
    12.) Khm Hetalia khm. Olvasnék még BBC Sherlockot, Bosszúállókat, OUAT-ot, Adventure Time-ot, de szívesen olvasok mindenféle fandomból c: És ha lehet ajánlani (és te bizony azt írtad, hogy lehet ajánlani) azt mondanám, hogy neked feltétlenül végig kell nézned a Gravity Fallsot. Valamelyik díjnál írtad az egyik kérdésre, hogy szereted a horrort, na ez valami olyasmi műfajú, (csak általában gyerekek nézik, de nem kellene nekik, mert még én is félek néha-néha *mondja az, aki a 9 éves, nagyon félős öccsével nézi*).
    13.) Persze. Eszméletlen poénokat tudsz beleírni a ficekbe, ezeken mindig nevetek, de talán a leghumorosabb a Teachers are okay 2. meg a Szobatársam a Sátán 2. része volt számomra. Amin meg sírtam...? Én folyton sírok, ha ez megfelel válasznak.
    14.) Engem nem zavarna, de meg kell jegyeznem, hogy nagyon aranyos a blog neve x3 És szívesen olvasnék nem-fanfiction bejegyzést is ;)

    És nem bírom ki. Akármennyire erőédködöm, nem bírom ki.
    Annyira, de annyira aranyos az a kicsi, táncoló Stitch a sarokban, Istenem! *-----------* ouo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira édes vagy és sajnálom, hogy eddig nem igazán válaszoltam, csak a laptop szervíze volt én meg most itt csak hüldezek. c": Tényleg. Nagyon édes vagy.
      Ne akarj soha a régi blogjaim közelébe menni és a régi írásaim közelébe sem, mert nagyon rosszak. Olyan rosszak, hogy kiégetik a szemed és a Gravity Fallsot ismerem és van, hogy belekukkantok és nagyon szeretem és meg is fogom majd nézni c: Köszönöm az ajánlást.
      Meg tényleg nem is tudom, hova köszöngessem azt sok édes hozzászólást, amit kapok tőled, nagyon szépen köszönöm!! C: <3
      (kakaót meg nekünk egyszer feltétlenül inni kell együtt.)

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy kitöltötted~~!

    ☆Itt voltál velem a kezdetekkor is?
    A Stars & Stripe-on igen, a Tomatón nem
    ☆Mennyire vagy megelégedve a szókincsemmel? Lehetne bővebb?
    14 éves koráig az ember szókincse évente 300 szóval bővül automatikusan - a tendenciát illik tartani, de nem kell siettetni :3
    ☆Mit szólsz a saját regényhez, amit mostanában publikálok? Lehetne róla szó, hogy máskor is publikáljak saját regényt?
    NAGYON el akarom már olvasni, és tiszta büszke vagyok, hogy be merted vállalni
    ☆Mennyire utálod azt, hogy állandóan új fandomjaim vannak?
    Szerintem ez teszi változatossá a Simple Bow Tie-t :3
    ☆Hiányozik a Hetalia fandom és ha igen, miért vagy ha nem, akkor miért nem?
    Nem, de úgy alapvetően nem szóval nem innen nem (kinőttem)
    ☆Átlátható a blog?
    Jupp!
    ☆Meg vagy elégedve a fejlécekkel, amiket szerkesztek?
    Tökéletesen kifejezik a stílusodat, színesek, vidámak és egyediek
    ☆Meg vagy elégedve a kis képekkel, amiket a bejegyzésekhez szerkesztek vagy nagyon bénák?
    Ugyanezdettó
    ☆Mit gondolsz rólam?
    Munyi vagy, az van
    ☆Melyik történet a kedvenced a blogon?
    Előre eldöntöttem hogy a Szobatársam, sátán
    ☆Szerinted melyik fandomban alkothatnék többet és miért?
    Az In the Flesh baromi jól áll neked
    ☆Zavarna, ha a blognak ismét új neve lenne, vagy esetleg lenne rajta nem-fanfiction bejegyzés(vélemény, cikk, egyéb)?
    Az új név megkutyulja a dolgokat, de a te blodog, te döntöd el :3 És a profilbővítés jó ötlet lehet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, köszönöm én a válaszokat! ;u;
      (úristen, remélem majd elolvasod és úristenRaistlinelfogjaolvasni *fel alá járkál fangörködik* )

      Törlés
  3. http://beloyeplamya.blogspot.hu/2015/05/dij-2-vagy-mi.html
    A blogger utál engem. Tőled másoltam és fehér a háttér. Bemásoltam Word-be, beállítottam átlátszóra a hátteret, visszamásoltam, és nem működik. *Majd holnap elszarozik vele, most késő van.*

    VálaszTörlés