2015/12/15

Nem haltam meg, eskü /személyesbejegyzés/

Személyesbejegyzés. 
avagy miért nem írtam lófaszt sem eddig a blogra? 

Szóval az egyetlen igazi okom, arra, hogy nincsenek már lassan két hónapja ebjegyzések; nincsen időm. Ez baromira csak kifogásnak tűnik, de szeptembertől ugye elkezdtem minden reggel bejárni Debrecenbe és kezdtem az általános szakon, ami mint utólag kiderült egyáltalán nem rossz, mint gondoltam. Bele voltam betegedve, hogy nem kerültem be semmilyen speciális nyelvi szakra, de tudjátok mit? 
Nem bánom. 
Továbbá az őszi szünetem így telt; 
  • felbicegtem Pestre Szocsihoz és nagyon lelkesen körbenéztem az Ikeaban, megvettem egy csomó egyáltalán-nem-hasznos-dolgot.
  • Bloggertalálkozón voltunk közben, amire baromira jóra sikeredett és testközelben láthattam egy csomó mindenkit, aminek hihetetlenül örülök, szuperek vagytok! :) 
  • Aludtam
  • Ettem 
  • Szart se csináltam, ami hasznos lett volna ezenkívül
  • De a Halloween csudás volt az egyik barátnőm társaságában és a menő kínai alapozóval.
A téli szünetben szeretnék írni és már van pár dolog, amit elkezdtem és szavakat is kunyeráltam mindenkitől, amikért baromi hálás vagyok, szóval elnézést, ha a te szavaiddal csak a nyáron írok. :"D

Téli szüneti tervek:
  • Felsőfokúra készülni kakaó, kávé, energiaital, egyebek társaságában 
  • Futni a futópadon, mert #yolo a mozgás
  • Olvasni 
  • Karácsonyi hangulat, ajándékok
  • Megvenni Bae ajándékát és csak kreatívan 
  • Barátokkal lenni
  • Írni
  • Szilveszteri buli, új lista, évi összefoglaló
Ha vége a szünetnek meglátjuk mennyit pipálok ki. c: 
Nos, ennyit szerettem volna megosztani veletek és köszönöm, hogy vagytok és remélem hozhatom a történeteket minél hamarabb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése