2016/01/10

m°o°r°n°i°n°g for us

Tartalom: [indokolatlan cuki egyperces, amiben Amy és Phil reggel aranyosak.] 
Fandom: In the flesh 
Páros: Pham (Amy és Philip) 
Egyebek: végre egy bejegyzés. és a téli szünet alatt írtam én, esküszöm. 



Amy Dyer imádott reggelente felkelni. Egyszerűen örült neki, amikor megpillanthatta a könnyed napsugarat, ami betáncolt az ablaküvegen. Finom léptekkel felmászott az ágyukra, felhúzódzkodott a sárszín takaró gyűrődésein, egyenesen Phil meztelen hátát csiklandozta.
Amy elmosolyodott, ahogy végighúzta ujjbegyeit a férfi gerincén.
- Utálom, mikor ezt csinálod - nyöszörögte fáradtan és még félálomban is tudta, hogy hazudik. Imádta, ahogy a lány hozzáér; amikor az ajkaik egymásnak feszülnek, aztán a testeik heves táncba kezdenek, és mindent elsöpör a szenvedély.
- Neked is jó reggelt. Nem akarok most gofrit csinálni neked.
- Tudod, hogy nagyon szeretem a gofrit.
- Engem jobban. - Amy a fejére csókolt, puhán, játékosan. Phil megforgatta a szemeit, de nem tudott ennek az információnak ellentmondani. Helyette megpróbálta tüntetőleg a párnába folytani magát.
- Azt nem mondtam, hogy nem győzhetsz meg. - A lány szélesen elmosolyodott, és élettelen pupillájában megcsillant valami.
Phil nemes egyszerűséggel a derekára rakta mind a két kezét és először megcsókolta, aztán a legromantikusabb módon birkózta le.
- Csinálj gofrit vagy-
- Megölsz? Azon már túl vagyok - Felnevetett. Amikor Amy nevetett, az egész arca felragyogott, és a szoba, a lakás megtelt élettel. Mintha a Föld is csak az ő mosolyától keringene.
- Akkor ez lesz - nagyon hirtelen történt, amikor a férfi belefújt a hasába. Semmi hatása nem volt, de Amy kiröhögte Phil arcát, ahogy a köldökéhez szorította a száját... Egyszerűen nevetséges volt és a legtökéletesebb dolog, amit el tudott képzelni.
- Na jó. De mosogatni te fogsz.

2 megjegyzés:

  1. Akkor nem csak én shippelem őket! D': Ők annyira kis cukrok. Mint akiket véletlenül ugyanabba a papírba csomagoltak, és akkor először nem akarnak meglenni, aztán már elvannak. Több, mint elvannak.
    Cuki volt. c:

    VálaszTörlés