2014/12/27

Díj no.new.one

Héj, hahó, újabb díj. Ezúttal Burning Wood volt olyan kis virágszál, akitől kaptam. ♥ Köszönöm szépen.


10 tök-felesleges-dolog-a-nem-érdekes-bloggerináról-again-yay. : 

✔Kiolvastam az Eleanor és Parkot és egy világ tört össze bennem. I m á d t a m. 
✔Mióta megkaptam a mamuszom még az ágyban sem veszem le. 
✔Tyler Oakley a királynőm. 
✔Ez még mindig nem tíz. 
✔Ma néztem meg a Hobbit 3-mat és nagyon epic volt. 
✔Legolas és az apja még mindig i-cant-breath-cus-too-much-beauty. 
✔A napokban realizáltam, hogy tök jó lenne egy kis rókás tetoválás. 
✔Szerelmes vagyok A Pokoli szerkezetekből Henrybe. 
✔Meg Parkba. 
✔Meg a könyv/sorozat szereplők többségébe. 

10 kérdés:  

 Szerinted melyik a legszebb évszak? 
- Kitartok továbbra is az ősz mellett. 

 Van olyan hely, ahova nagyon el akarsz jutni? Ha igen, hova? 
- Vágy álmom Dánia, Norvégia és úgy az egész északi rész. Hovatovább Anglia is a lista élére kúszik. Meg persze Amerika. Amerika mindig ott van. 
 
Számodra milyen a tökéletes romantikus hangulat? 
- Mivel egyáltalán nem vagyok romantikus, ezért leginkább semmilyen. A másik változatban én, a könyvem és egy forró fürdő.

Filmek vagy sorozatok? 
- Mind kettő, felváltva.  

 Sportolsz valamit, ha igen, mit? 
- Biztos említettem a 6 éves kézit. Azóta gyalogolok. Vagy nem. 

 Mit szeretsz a legjobban csinálni a szabadidődben?  
- Leginkább alszom, eszem, olvasok, rajzolok, írok vagy felcsapom a lányokat és uccu neki sétáljuk körbe a várost. Ha pénzünk van, sütizünk. Szóval nem sokszor. 

Ha visszamehetnél a múltba, melyik kort választanád és hol? Miért? 
- Kitartok a jazz imádatom mellet, így a '20-as évekre szavazok. Aztán az '50-es években is szép ruhák voltak. Meg a viktoriánus Anglia, ami még vonz. Esetleg, amikor kijött az első Nyugat. Én ott fanulnék az utcán és mindenki csak hülyén nézne. 

Ha egy történelmi személlyel tölthetnél egy délutánt, ki lenne az, és miért?  
- Napóleon ugrott be először. De a szüfrazsettekkel is el teázgatnék szívest örömest. Megmondanám Leninnek, hogy tök úgy néz ki, mint a fizika tanárom. 

Nézel videósokat/vloggereket? Ha igen, kiket?
Szeretem a vloggereket. ♥

 Ki a kedvenc íród? Melyik könyvét olvastad el legelőször? 
- Neil Gaiman még mindig vezet és csak tőle a Csillagport. Amúgy most Rainbow Rowell eszméletlenül megfogott. 

10 kérdés az étlapon: 
✿ Milyen könyvet olvastál el legutóbb? Hogy tetszett? 
✿Melyik volt az a könyv, amit félbe hagytál? Miért? 
✿Szereted a mamuszokat? 
✿Happy end vagy depi end? 
✿Mi volt mostanában a legfurcsább álmod? 
✿Kínos vagy vicces gyerekkori emlék? 
✿Olvastál már valaha képregényt? Hogy tetszett? 
✿Antikvárium vagy könyvesbolt? 
Ha sorozatgyilkos lennél, milyen módszerrel ölnél? Mi lenne a kézjegyed? 
✿Milyen hajszínre vagy szemszínre vágysz? 

mindenkinek szeretettel, margaréta csokorral. 

4 megjegyzés:

  1. Thranduil *-* Lee Pace az örök szerelmem. Ismered a Halt and Catch Fire-t? Lee Pace. Öltönyben. Ismétlem. Lee Pa... Áh, túl szexi ahhoz, hogy igaz legyen...
    Amúgy csak beugrottam töltögetni, mert imádok ám magamról beszélni heh. Ja és nem tudom, mennyire nézel let's play videókat, de ha már AC, ajánlom Stephen csatornáját (StephenPlays a youtube-on), az első két részt már végigjátszotta és baromi vicces :D

    ✿ Milyen könyvet olvastál el legutóbb? Hogy tetszett?
    Nemrég fejeztem be Robyn Young Testvériség trilógiáját. A Szentföld. Keresztes háborúk. Jeruzsálem, Akkon, 13. századi Európa. Kell ennél több? (Nem.)
    ✿Melyik volt az a könyv, amit félbe hagytál? Miért?
    Az Assassin's Creed Jelenések, mert az e-book olvasóm rejtélyes módon elfelejtette, hol tartottam és megharagudtam rá.
    ✿Szereted a mamuszokat?
    Nó, a vastag zoknikat viszont imádom.
    ✿Happy end vagy depi end?
    Az a történettől függ, de én speciel a keserédes véget szeretem, ami egyszerre szomorít el, de ugyanakkor belegondolok, hogy azta, ez így mennyire zseniális...
    ✿Mi volt mostanában a legfurcsább álmod?
    Nem emlékszem túl sok álmomra sajnos :/
    ✿Kínos vagy vicces gyerekkori emlék?
    Egyszer túl rövidre vágták le a hajam és én azt hittem, fiúnak fognak nézni az oviban. Rettenetes volt.
    ✿Olvastál már valaha képregényt? Hogy tetszett?
    Az Alexandrában rendszeresen megállok a polc előtt és végiglapozom a Watchment, de egyébként sajnos nem.
    ✿Antikvárium vagy könyvesbolt?
    Az antikváriumokat szeretemimádom, csak nincs túl sok időm bogarászni sajnos. De egyébként mindkettőben szívesen vásárolok.
    ✿Ha sorozatgyilkos lennél, milyen módszerrel ölnél? Mi lenne a kézjegyed?
    Az, hogy minden gyilkosság után lehajolnék, lecsuknám az áldozatom szemhéjait és azt suttognám, "Requiescat in pace". És most belinkelnék egy All of Ezio's Requiescat in pace's videót, de spoiler. Amúgy fantáziátlan vagyok ehhehe, nem jut eszembe semmi.
    ✿Milyen hajszínre vagy szemszínre vágysz?
    Hmm... Engem mindig arra tanítottak, hogy nem véletlenül kaptunk olyan hajat, olyan szemet és olyan bőrt, amilyet, szóval meg vagyok elégedve:)

    Mindezzel egyébként azt akartam mondani, hogy igyekezz azzal az AltMal ficcel kedves :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lee Pace egy álom mindenféle változatban <3 *felírja a filmet a listára és a youtube srácot is* Szólok ha lecsekkoltam őket. ouo

      A Watchman oltári. Mármint én még mindig kűzdök azzal, hogy neki álljak a második résznek, de ha jó képregényt akarsz olvasni. Olvasd a Watchment. Én a kuponokból veszem majd meg a Zöld Lámpást, ha minden igaz. Vagy valami képregényt.
      Egyébként jóra tanítottak. ;) Félek, hogy a végén csalódást okozok, de igyekszem. ;3; Köszönöm, hogy voltál olyan cukorbogyó és hagytál kommentet. <3

      Törlés
  2. Hali!
    Lassan lecseng a téli, év végi őrület, szóval úgy döntöttem, hogy lazításképpen ezt kitöltöm, mert az jó. A fizikatanároddal meg nem karok találkozni, úgy érzem. Ezek a fizikatanárok félelmetes lények tudnak lenni.
    Óh és szóljon a jazz!

    1) Doctor Who: Az idő fogságában. Hááááát, régi, még régi érás DW, talán a negyedik vagy ötödik Doktorral, és nem volt kifejezetten rossz, de azért nekem hiányzott belőle némi douglasosság, vagy legalábbis könnyedség. Nem volt rossz, kicsit olyan nyomasztó lázálomszerű volt, telis-tele összegabalyodó időkkel, meg felrobbant TARDIS-sal, szóval élveztem. Igen :3

    2) Karácsonyra tévedésből kaptam egy YA könyvet (ifjúsági fantasyt) is hozzácsaptak a könyvesek a nekem szánt könyvekhez. Füst és csont leánya, állítólag angyalos, démonos fantasy, de a második oldal után ott tartok, hogy én nem szeretem ezt a fajta mazohizmust. Valami borzasztó! És szörnyű! És ahahahannyira klisé, hogy az összes fejemben élő karakter, meg én elmentünk közösen berúgni erre a sokkra.

    3) Nem igazán, bár lehet, hogy amit kaptam az is mamusz, és nem papucs, bár vastagabb a talpa, szóval mégiscsak papucs. Nincs különösebb indoka, csak nem szeretem.

    4) Hol ez, hol az. A lényeg, hogy meg legyen alapozva, bár azt is birom, amikor egy hirtelen csavarral átvernek, mondjuk hozzászoktatattok már a HE-hez. Úgy vagyok vele, hogy mindegy, csak üssön.

    5) Hát még mindig vezetnek a gyilkos, zombi plüssök. Ezt az ötletet el fogom adni az Asylumnak és milliomos leszek :3 Amúgy ez az álmot kifejezetetten nyomasztónak éreztem. De amúgy meg gyilkos zombi plüssök.

    6) egyszer egy meleg nyáronkint labdáztunk apámmal, és apu néha belekortyolt a sörébe. Nem szereti melegen, szóval amikor dolga akadt és elment a kertbe, otthagyta a sört karmagasságba. Na most mit csinálj a szomjas lányka? Hát megissza az "üccsit". Anyámék meg nem tudták, hogy miért nem tudom elkapni a labdát :D

    7) Az Obelix és Asterix eg az Abrafaxok is számítanak? Mert azokat olvastam és kifejezetten tetszett, de amúgy nem hiszem, hogy az én világom. Nem tudom, talán ki kéne próbálni valami Marvellel, hátha mégis.

    8) Mindkettőt ide nekem. Szeretnék antikváriumban, de még inkább könyvesboltban dogozni, kint Skóciában. Jaj de jó lenne! Ilyen kis családias jellegűnek képzelem el, mindkettőt :3

    9) Ez a legszimpatikusabb kérdés, nem akarom tudni, mit árul el rólam. Egy szimpla konyhakéssel ölnék, megdöbbentő, mennyire kézre áll az embernek, persze, erre tervezték, szóval nem is akarnék valami spec. fegyvert. Elgáncsolnám, lvágnám az achilles-inait, majd ösztökélném, hogy próbáljon m menekülni, és miközben kúszna a csuklójánál vágnám le a kezeit, persze a száját, már betömtem, és végül sziven szúrnám. Aztán a szemeit leragasztanám fekete ragasztóval X alakban, a száját összevarrnám, a füleit is levágnám. Kicsit pepecselős sorozatgyilkos lennék.

    10) Bár nekem is sokáig azt mondták és úgy tartottam, hogy nem véletlenül születtünk ilyen szem-és hajszínnel, de egyik reggel úgy ébredtem, hogy milyen jól néznék egy vörös tinccsel. Aztán lehet, hogy egy év, és már vörös hajm esz, meg lehet, hogy tetkóm, bár ez nem valószínű, ahogy a kontaklencse sem. Kicsit aggaszt, hogy a szemembe kell nyúlkálni.

    Köszi a kérdéseket! Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fizika tanárom leginkább pedofil, szóval tényleg ijesztő. Megjött a leveled és ÚRISTEN HOGY LEHETSZ ILYEN. Imádlak, komolyan.

      A Füst és Csont lánya nekem szimpatikus, de ugye ízlések és pofonok :"3 Meg az egyik legjobb barátnőm legkedvencebb könyve, szóval én már alapból meg vagyok bűvölve. xd
      A gyilkos zombi plüssök a legjobbak. ;3 A sorozatgyilkos módszered meg kifejezetten tetszik! Főleg a szemes rész. *vörös haj támogatás, hiszen ő nyáron befesteti* *aztán tetkó támogatás*
      Neked is. ouo <3 Köszönöm, hogy írtál.

      Törlés